2009

       2009-12-27 @ 15:09:42
- Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Tog studenten, flyttade hemifrån, fotograferade bröllop, gick på bal, klippte av mig allt hår, vann en riktig tävling, var med i tidningen, var på Emmaboda.

- Höll du några av dina nyårslöften?
Hm, tror inte jag hade några.

- Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Nej, faktiskt inte. Har varit ganska nöjd. Eller, kanske ett jobb då, haha.

- Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Det måste ju bli 12 juni. Studenten.

- Vad var din största framgång 2009?
Blev självständig, vuxen.

- Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nope, inte mer än vanligt.

- Bästa köpet?
Ingen aning! Blev många impulsköp av kläder, som jag egentligen inte riktigt ville ha, men som senare blev favoritplagg.

- Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten var ju den lyckligaste dagen i mitt liv. Kompisar har också gett mycket glädje.

- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, har inte haft några sånadär riktigt långa svackor som jag haft förr.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Varit en bättre människa, rent allmänt. Skrattat mer, varit trevligare, tänkt positivare. Och fotograferat.

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Rökt och druckit.

- Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, Jessica, farmor, farfar och morfar.

- Favoritprogram på tv?
Greys!

- Något du önskade dig och fick?
Ja, massor, om vi snackar materiella ting.

- Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det är det väl alltid..

- Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Ingen aning. :p Typ öppnade presenter, som vanligt antar jag.

- Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Mer mainstream än innan. Inte lika färgglatt.

- Vad fick dig att må bra?
Alkohol, haha! Nä men som sagt, vänner och kärlek.

- Vem saknade du?
Kaisa, när hon var borta.

- De bästa nya människorna du träffade?
Festivalfolk.

- Årets största kärlek?
Ja, men.. Göteborg måste det ju bli. Har fallit totalt.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

och jag saknade dig med.

och jag saknar dig NU. fastän jag träffade dig i fredags. gah.

2009-12-27 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback