Sömnlös

       2008-09-02 @ 00:54:44
Jag har skrivit en lång text flera gånger nu, men raderat allt. Jag vet inte vad jag ska skriva. Det finns oändligt mycket att säga men det här kanske inte är det lämpligaste stället. 

Jag vill bara säga att det aldrig är min avsikt att såra någon, även om jag har gjort just det väldigt många gånger det senaste. Jag har varit verkligen en usel människa. Men det är inte meningen. Jag hoppas mina närmsta står ut.

Jag har låtit mig själv bli sårad. Jag kan inte ta hur mycket som helst. Jag vet inte vart min gräns går, men ett som är säkert är att jag inte kommer orka hålla på såhär hur länge som helst. Jag vill bara vara lugn och ha det bra. I min lilla hjärna är det hysteri.



Bilderna från Tunisien hjälper lite. Det var så bra. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3.. Du är bra.. Även om man kanske inte känner så alltid.

2008-09-02 @ 06:41:53
URL: http://camillalovgren.blogg.se/
Postat av: Kaisa

bara så du vet, så tycker jag att du är en hur bra vän som helst :*

2008-09-02 @ 16:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback