Omöjligt Velig

       2008-09-24 @ 19:56:04
Gud vad jag är jobbig. Sedan jag bestämde mig för vad mitt projektarbete skulle bli för några veckor sedan har det hunnit ändra på sig 10 gånger. Senaste idén kom upp idag faktiskt. Jag vill fotografera arrangerat, för jag får prestationsångest när jag fotar "in action", bara en chans lixom. Och jag har aldrig fotat oredentligt i studio, modellbilder. Så det tänkte jag göra, fixa smink och hår och ljus och modeller och hela kittet. Men grejen är också att tanken är att jag ska ställa ut på fotomässan här i Jönköping, och det kan jag inte göra med sådana bilder. Eller, det kan jag väl, men har ni sett den typen av bilder där någon gång? Det är alltid bara natur/djur eller porträtt. Då slog det mig att jag kan knalla in på MakeUp Store och fråga om de kan sponsra med smink och sedan å använda bilderna fritt. Men om de inte går med på det vet jag itne vad jag ska göra..

Vet inte ens längre om jag vill ta fashionbilder.
Kanske bara ska komma på ett tema och köra bildserie på det.
Förslag på teman?

Kommentarer
Postat av: Clara

Men gör något slags tema på det hela. Typ gå emot något, eller sånt. ;) Cool idé iaf. Och du, även om det bara är naturbilder o sån skit, varför inte köra på modellbilder. Skitcoolt. haha. Blev värsta tvungen att skriva den här kommentaren!

2008-09-24 @ 22:57:17
URL: http://onevoice.webb.se
Postat av: Findus

De sju dödssynderna.

2008-09-25 @ 10:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback