Vintertid

       2008-10-27 @ 23:25:13
Jag är grymt dålig på att blogga, och det är ju inte precis så att jag borde be om ursäkt för det.
Som om någon saknar det.

Under den senaste tiden har jag sett Sex And The City, The Movie och gråtit.
Under den senaste tiden har jag sett TinkerBell, The Movie och skrattat.
Båda var helt galet bra.

Jag har varit på Orust en sväng, jag har vridit tillbaka klockan och varit besvärad över haglet som gjort ont mot huden och att det faktiskt snart är vinter, på riktigt. Jag har funderat på kostym till Halloweenfesten på fredag. Jag har bakat tigerkaksbrownie och när jag inte hade någonstans att ställa ner bunkarna förbannade jag min pojkvän för att han inte tar tag i diskberget. Jag har förbannat honom för att han inte har tid att diska (eller mig) eftersom att han började i sista sekund med fetaste skolprojektet.

Imorgon ska jag nog hem.
Jag vill egentligen inte, men har saker att ta tag i.

Kanske skriver mer senare.
Tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback