Värdelös Var Det, Ja

       2008-10-30 @ 00:17:36
Sydde ihop klänningen.
Den var bra sydd, perfekt modell och allt.
Drog på mig den och BAM, i spegeln stod en flodhäst.
Seriöst det värsta jag sett. Sure, jag visste att det skulle se lite dumt ut, men inte SÅ dumt.
Magen stod ut som en jagvetintevad. Det gick inte, jag kunde bara inte ha den.

Nu har jag klippt isär den.

Så jävla synd, så jävla irriterande.
Suttit med den i flera timmar ju.
Fyfan för min mage.
Hur fruktansvärt svårt kan det vara att bli smal?
Sluta äta jävla fetto.

"Imorgon ska jag vara nyttig, äta rätt och träna!"
Varje kväll.

Det var nog lixom droppen.
Allt har gått fel på sistone och det var droppen.
Jag är bara så less, jag orkar verkligen inte.

Svacka.
Djup sådan.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

du är inte ett dugg värdelös Camilla. det är du verkligen inte <3



och ja, det ska vara ett hjärta där. för du får inte skriva så om dig själv :(

2008-10-30 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback