Sla(r)varbete

       2008-10-03 @ 18:33:44
Tror inte det är meningen att jag ska arbeta. Jag gör bara fel hela tiden och folk blir trötta på mig. Så har det alltid varit, på alla praktikplatser och jobb. Jag vet att alla gör misstag, men de flesta lär sig av dem också.

Idag gick jag och Kaisa en halvtimme tidigare från jobbet. Vi visste att vi inte borde, men vi hade inget att göra och ingen kom in ändå. Kennet åkte tydligen till butiken efter att vi åkt. Han ringde mig och jag försökte desperat komma på dumma bortförklaringar. Jag har redan gjort massa andra fel den senaste tiden.

Min pappa sa "Om ni hade fått lite mer betalt hade ni kanske varit där som ni skulle."
Så sant, slavarbete är inte skiten.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

fast jag tycker inte vi har gjort något fel, egentligen. så tänk inte på det söta du. plus, jag stod o väntade på pappa tills halv sex, så det var bara en halvtimme som kunder inte kunde komma dit liksom. no big deal tycker jag :) du är iaf en riktigt bra arbetskompis :D

2008-10-03 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback