Lov

       2008-10-24 @ 11:49:45
Igår blekte jag håret, det blev jätteljust (och slitet).
Har äntligen fått det så som jag vill ha det, det gula är borta!
Fast det var tydligen bara jag som tyckte det för ingen kommenterade det i skolan.
Funderar på att bli brunett för jag orkar inte lägga tid och pengar på blekning längre, men jag trivs ju bäst i blont. Dessutom skulle jag bara ångra mig efteråt.

Skrev prov i skolan, det gick helt okej. Kirrar mig ett G iaf. Det gick skitsnabbt så det blev en lång väntan på att matsalen skulle öppna. Ringde Kennet och frågade när jag skulle börja jobba, han sa att jag kunde åka hem och fixa lite först om jag ville. Så det gjorde jag. Glömde nämligen filmen som jag ska lämna tillbaka, jobbtiderna, MP3-spelare och svenskapapper hemma imorse. Haha, hade tusen saker att tänka på.

Om tre kvart går bussen in till stan, ska jobba och sen drar jag till hun.
Hur länge jag blir där har jag ingen aning om. Verkar inte bli någon resa med Merm, har inte tid. Måste fixa svenska NP muntliga tills på måndagen efter lovet. Nervöööööst.

Jag känner mig väldigt ogillad.
Vet inte vad jag har gjort eller hur jag ska göra för att vara folk till lags.
Hoppas det bara är en känsla. Jag är så osjälvständig och lyssnar sjukt mycket på vad andra säger och tycker. När någon tycker illa om mig kan jag inte ignorera det.

Nä, nu ska jag kila.
Hej.

Kommentarer
Postat av: Clara

maha... shit förlåt. :/ va för ouppmärksam för sånt idag. Sorry.



wath? ogillad? inte av mig hoppas jag. <3

Tycker massa om dig söto!Puss

2008-10-24 @ 11:54:13
URL: http://claralennartsson.blogspot.com
Postat av: Kaisa

av mig är du då verkligen inte ogillad!

du är hur bra som helst tycker jag :)



hoppas du får ett roligt lov! :D

2008-10-27 @ 10:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback