Planering

       2008-12-19 @ 12:14:51
Såhär är det va.
Alex kom till mig igår för på kvällen var det spelning som han släpade med mig på.
Han sa att det var najs men jag kan inte uttala mig eftersom jag inte är förtjust i musiken.
Hur som helst hoppade jag över julavslutningen idag och sov istället. Lite senare
ska vi åka till Alex för att skjutsa ut hans mamma till hennes boyfriend så vi kan ha
bilen över jul. Imorgon är det inflyttningsfest i Uddevalla och på måndag åker vi tillbaka
till Jönköping med bil, jag ska jobba på tisdag. Vi firar jul här och på juldagen tar vi
bilen tillbaka till Uddevalla. Någon gång i mellandagarna åker jag till Linda i Borås
och så firar jag nyår i Uddevalla på någon kickass fest och vips så har vi varit ihop i 2 år!

Ifall ni undrade lixom.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

jäklar vad du flänger o far. hoppas du får det roligt :D

2008-12-19 @ 14:34:29
Postat av: Linda

Hello giirl. Jag jobbar ju som vanligt som en gnu, men är ledig fredag och både lördag och söndag så jobbar jag bara 14-18. Så nästa helg kanske skulle fungeraa? :)

2008-12-19 @ 14:35:19
URL: http://youburyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback