Pank Utan Plånk

       2008-12-16 @ 17:10:13
Synden straffar sig själv säger man va?
Jag struntade i skolan igår och stannade hos Alex istället.
När jag åkte hem glömde jag plånboken på ett tåg.
Häpnansväckande va?
De har iaf hittat den och den kommer på posten om några dagar.
Lite dålig tajming om man säger så, för jag har inte köpt en enda julklapp.
Drog fram mitt pass (eftersom ID-kortet ligger i plånboken) och gick till banken där jag sålde 1000 kr av mina fonder. Inte bra någonstans. Aja, hoppas det räcker till alla julklappar. Kaisa och jag ska gå på stan imorgon, hon ska hjälpa mig. (:

Något som är ganska lamt är att jag var på expon idag för första gången på en månad, har ju haft praktik.
Ändå har jag kommit lika långt som alla andra, haha. Snacka om att de jobbar i snigelfart.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

ja jäklar vad vi ska handla julklappar imorgon alltså! haha :D

2008-12-16 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback