Men Seriöst

       2008-12-13 @ 10:03:15
Min blogg kryllar redan av hatinlägg om mig själv.
Här kommer ett till;

Gick upp halv nio för att kunna ta tåget klockan tio till Alex.
Eftersom att jag måste åka hem imorgon orkar jag inte vara där så sent.
Pappa skjutsade in mig till stan och nästan framme kommer jag på att
jag inte har något bankkort eller busskort eller något med mig.
Var bara vända om. Nu måste jag ta nästa tåg, som är framme halv fem.

Så fruktansvärt frustrerande. Jag drar mig upp ur sängen aptidigt för att kunna träffa älskling, gör mig skitfin men sen går det inte. Jag hatar ändrade planer. Hatar hatar hatar. Jag hatar att tågen går så sällan på lördagar. Jag hatar mig själv som aldrig kan hålla koll på saker.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!!!!!!!!!!!!! vad arg jag blir.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aw vad tråkigt :( men huvudsaken är ju att du kommer dit i alla fall, du får tänka så istället :)

2008-12-13 @ 10:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback