The Sky Could Be Blue, I Don't Mind, Without You It's A Waste Of Time

       2008-08-07 @ 22:52:09



Jag måste bara berätta om hur bäst jag har det.

De senaste veckorna har jag varit helt pöh, helt väck och inte mig själv.
Har bara längtat efter något större, väntat på att något ska hända.
Tänkt att jag är menad för något, att jag ska göra något betydelsefullt.
Jag har helt enkelt inte trivts med mig själv och mitt liv.

Idag plingelingade det på vår lilla dörr till vår lilla stuga,
och där står en snubbe med en bukett i famnen som var större än honom.
Adresserad till mig.
Camilla Ericsson.

En söt bukett som komplement till min vackra flickvän.
Glöm inte för allt i världen att jag älskar dig.
Jag både saknar och tänker på dig konstant.
- Alexander

Och jag blev knäsvag.
Jag insåg att jag har allt jag kan änska mig,
jag vill inte vara någon annan stans.
Det är inte första gången jag blir påkostad en sån här pampig rabatt.
Jag känner mig lika betydelsefull varje gång.
Blommorna är så fina och han är så fin och jag är så lyckligt lottad.
Jag slänger kanske upp lite bilder på buketten imorgon.
Vi kan ha det lite krackligt ibland men vi älskar varandra.
Över allt annat.

Dessutom hittade jag det sjukt blingiga halsbandet
och öronhängerna jag fick i julklapp.
Alltså visst, man kan inte köpa kärlek.
Men visst är det ett plus. :DD


TACK TACK TACK min finaste älskling. <3

Kommentarer
Postat av: Kaisa

aaaaaaaaaw vad sött :D

2008-08-08 @ 13:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback