Surkukar Är Vi Allihopa

       2008-08-08 @ 08:51:18

Nästa gång en sur kund ringer ska jag säga:

"Du, jag vet att det är fredag, men det finns fan ingen anledling
att vara sur på mig. Jag har det 10 gånger värre än du. När
mina kollegor inte svarar får JAG all skit, men jag måste
ändå vara trevlig. Du kan vara hur bitter du vill, men jag måste
vara trevlig, även om jag vill skrika. Nej, jag kan inte gå och
se efter om mina kollegor är plats, för lämnar jag datorn
en halvminut blir det kaos. Du kan ta ditt jävla fraktsedelnummer
och stoppa upp någonstans, för jag behöver det då inte."

Idag är det som sagt fredag.
Sista dagen och jag ska äta fläskschnizel med bearniasesås.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback