Solförmörkelse Och Pannkakor

       2008-08-01 @ 13:21:05

Hallå alla små!

Igår kväll var jag och Stintan ute och gick i solnedgången.
Brände oss på brännässlor och såg rådjur.
Blev en hel del fina bilder, några av dem ligger uppe på bdb.
Pratade endel också, det går för långt mellan gångerna vi ses!
Det var mysigt och jag kommer sakna henne när hon är borta tre hela veckor.
Men jag har blivit lovad ett vykort och kanske ett samtal, haha.

Vädret är ju heeeeeelt otroligt underbart.
Såhär varmt har det inte varit på länge.
I förmiddags var det inte ett moln så långt ögat nådde,
men sen vid halv tolv när det skulle vara solförmörkelse
så kom det små envisa moln och la sig framför solen.
Fast jag hade inte kunnat gå ut och kolla ändå,
är ju låst vid den här sketna datorn.

Till lunch blev det pannkakor med sylt och grädde,
så när jag satte mig i solen drog jag till mig alla getingar.
De är HEMSKA! Och jag är inte ensam här på jobbet
om att springa 100 meter om de kommer för nära.
Alla fjolliga fruntimmer gör det.
Jag har blivit stucken två gånger i mitt liv,
och det är två gånger för mycket.

Tjarå.


Kommentarer
Postat av: Findus

På mitt jobb har vi kläggar, blinningar, hästbromsar - you name it. Och de bits även om man inte klämmer dem :] De du!

2008-08-01 @ 13:46:17
URL: http://markatta.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback