Jävla fittSverige

       2008-08-23 @ 01:47:07
Så jävla typiskt.
Glömde min tröja på toan på Bongo.
Fick tillbaka den, men det fattades
ett ciggpaket och 300 kronor.
Då kan man ju tänka att jag ska
vara glad att jag fick tillbaka mobil
och alla kort i plånboken, men jag
tänker fan inte vara glad. Över något.
Någonsin mer.

det är fan inte lätt att hålla ordning
på sina saker, när man ska hålla reda
på massa andra samtidigt.. Hoppas jag
hjälpte någon något iaf.

Världen hatar mig.
Blir nog ingen Linda imorgon, och Alex har inte tid med mig.
Ska sitta ensam hemma resten av helgen och gråta
och hata allt och alla.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

men. fy vad tråkigt :/ sveriges befolkning är elak ibland.

2008-08-23 @ 16:13:58
Postat av: matilda

men!

vad elakt av dom att sno 300kr :(

2008-08-23 @ 21:20:48
URL: http://skitidetdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback