Familjen

       2008-08-15 @ 20:36:13
Alltså, igår.. Det var helt gaaalet.
Orkar inte skriva om det men det var helt galet bra.
Jag var så lycklig.

Måste berätta till rolig sak.
Kate, en söt skånsk kvinna från jobbet, ringde mig innan idag.
Hon har tidigare tipsat mig om jobb jag kan söka,
och nu sa hon att jag skulle söka jobb på HV71, hah.
Det var tydligen slappt jobb, typ riva biljetter och servera mat.
Hon gav mig en mailadress och sa att jag skulle maila
klockan åtta på måndag, så mitt mail hamnar överst i deras
inkorg. Haha hon är så söööt. Jag fick ange henne som
referens om jag ville. Jag sa att det var snällt av henne
att tänka på mig, och hon sa att jaa, det är väl klart,
du är ju en gullig tjej, på sin sötaste skånska.

Något som är mindre trevligt är ju JLT,
som gjorde att jag inte kom iväg till Uddevalla.
Jag dör av saknad, måste ha min Alexander-dos!

Tjipp och hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback