Cupcakes i Huskvarna

       2008-08-12 @ 15:03:52
Igår var en lååång dag.

Började med att jag åkte in till stan,
främst för att köpa blekning och gå till banken.
Gick in i varenda affär, hittade fina kläder
men de var för dyra eller fel storlek.

 Efter typ 4 timmar var allt jag kom hem med detta:


Nytt Nalle Puh-mobilsmycke. Det andra hade blivit så skabbigt.


Körsbär, eller är det kanske bigaråer? Mmmmumma!


Ja, jag köpte ju inte mig själv, höhöhö. Men nyblekt hår.


När jag kom hem checkade jag såklart bdb, och läste att Milla hade tråkigt.
Så jag tänkte att det var länge sen jag träffade familjen Löfgren och hundarna,
så jag drog dit. Jag och Milla bakade cupcakes (som jag dessvärre inte har
bild på, men de blev jättefina!) och sen spelade vi lite wii. Det var trevligt!

Tommy firrade en tröja till mig. :')

Make cupcakes not war!
Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

av någon anledning jag inte vet så blev jag glad av det här inlägget. kanske på grund av de söta bilderna. mycket möjligt. jag menar, vem blir inte glad av en söt nalle puh och en söt camilla? :D

2008-08-12 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback