Ångest

       2008-08-04 @ 11:09:15
Ångesten hänger lika tungt över mig som de gråa regnmolnen.

Ni kanske inte vill läsa om massa tråkiga deppsaker,
men det skiter jag i för det här är min blogg tihi.

Jag skulle åkt till Emmaboda.
Ryktet säger att det var grymt bra.
Jag ångrar mig så hårt.
Jag skulle helt enkelt varit självisk och bara åkt.
Jag skiter i att jag tjänade ~1.5k istället för att
göra av med mer än 1.5k. Det hade varit värt det.
Jag skulle åkt på Emmaboda.

Fast med tanke på att jag och älskling räknade ihop
vad jag är skyldig honom så var det nog rätt bra att
jag stannade hemma.
Slusumman landade på ungefär svidande 4500 kr.

Sparkontot på banken börjar också
sakta men säkert bli tomt.
Det där med att fylla 18 var ingen bra idé.
Jag kan inte ta hand om mig själv än.

Idag åker Stintan och det känns tungt.
Hon har ju vädret med sig iaf, det är ju inte precis synd
att åka härifrån. Jag skulle inte tacka nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback