Före/Under

       2013-01-05 @ 12:26:03
Blev lite besviken när jag kände att nu är det nog dags att jämföra och se vilken skillnad det är utseendemässigt. Ser ju nu att det inte hänt så jävla mycket, trots sinnessjukt mycket slit. Man blir ju lite "jaha, det tjänar ingenting till". Dock har jag fått höra av folk jag inte träffat på länge att det syns att jag gått ner i vikt, så det är ju kul.
 
Nu är det hur som helst 2013 och jag har (som vanligt) lovat mig själv ett hälsosamt år. Har slutat röka, inte rökt sen i tisdags. Inte jättelänge än så länge men det känns svinbra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tycker det ser ut som det hänt massor på bilderna! :) Du är så fin!

2013-01-06 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback