Boeuf Bourguignon

       2012-10-07 @ 17:34:26
Jag och älskling firar denna underbara höstsöndagen med ett riktigt långkok på spisen. Högrev, bacon, champinjoner, rött vin, lagerblad.. You name it. Snart klart, ska bli sjukt gott!
 
Annars då? Nä, inte mycket. Har gjort min sista praktikdag så imorgon är det tillbaka till Hitta Rätt som gäller. Både skönt och tråkigt, är ganska segt att sitta där varje dag men får faktiskt ut en del av det.
 
Bältrosen är väl lite bättre. Knaprar mina piller fem gånger om dagen. Halsflussen är dock förmodligen tillbaka, har fått ny antibiotika utskriven som jag inte hämtat ut än, gör det ifall halsontet bryter ut ännu mer, är inte så farligt än så länge.
 
Hoppas ni har det finfint!
 

Inte min bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback