Knegare

       2012-01-02 @ 22:53:29
Woop woop! Det har gått jättebra idag. Väääldigt mycket info, så är lite degig i hövvet, men så är det ju i början. Har fått ett helt eget skrivbord med egen telefon och egen mailadress! Känner mig proffsig, haha. Imorgon ska vi börja sälja lite smått.

Sitter och drägglar över allt som jag ska köpa när jag har pengar. Framför allt kläder. Listan över saker jag vill ha och behöver har hunnit bli ganska lång...


(Jag skulle klippt ihop en bild med lite godbitar och lägga in här, men slutade med att jag satt och kikade på fina saker för länge och måste nu sova. Godnatt!)

Kommentarer
Postat av: Kaisa

åh vad roligt att det gått bra :D

2012-01-03 @ 06:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback