Rökstopp

       2012-02-28 @ 20:34:58
Idag bestämde jag mig för att sluta röka. Igen. Tänker inte säga "men den här gången menar jag det verkligen" för det har jag också sagt varje gång. Det känns bra iaf. Tror det kommer gå bra, ska inte festa i helgen tänkte jag och det är väl oftast där man faller dit.

Så snart hoppas jag få bättre blodcirkulation så jag slipper frysa som en idiot på jobbet, bättre kondition, bättre smak- och luktsinne, bättre ekonomi, inte lukta äckligt och en nöjd pojkvän!




Gjorde så här, lite symboliskt!

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Lycka till :) Men vadå jag trodde vi gjorde planer i fredags? Haha.

2012-02-28 @ 21:23:43
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Kristina

Heja dig!!! Det fixar du! Låt viljan vara större än lusten :)

2012-02-29 @ 06:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback