GLOSSYBOX Mars

       2012-04-02 @ 21:11:13





Äntligen har jag fått min första Glossybox! Månadens tema är "Back To Nature" med produkter med naturliga ingredienser. Jag gillar konceptet men måste säga att jag inte är supernöjd med alla produkter. Som stylingkräm för långt hår, hur stor användning har jag av det? Jag har inte testat någon av produkterna, utan visar bara vad jag fått helt enkelt. Hela intrycket av boxen är väldigt lyxigt och halva nöjet var att omsorgsfullt öppna den.

PRODUKTERNA


ORIFLAME ECOBEAUTY - Smoothing Eye Cream (full-size, 210 kr/15 ml)
Naturlig och innovativ ögoncreme som slätar ut fina linjer samt reducerar påsighet och mörka ringar under ögonen.


DISP - Style Cream (full-size, 178 kr/125 ml)
Ger långt hår naturlig form och glans. Den passar en mängd stilar och hårkvaliteter. Tämjer flygiga hår. Ger ett gott värmeskydd vid föning. Parabenfri.


MÁDARA ECOCOSMETICS
Moisturizing Lotion (149 kr/150 ml)
Fuktgivande och uppfriskande kroppslotion som gör huden silkeslen. Tillför fukt och näring i form av naturliga växtvitaminer, mineraler, bioflavonoider och andra biologiskt aktiva ämnen.

Toning Shower Soap (99 kr/200 ml)
Motverkar celluliter och 'stretch marks'. Rengör och hjälper huden att behålla sin fasthet. Stimulerar hudens ämnesomsättning och elasticitet.


L'ORÉAL PARIS - Color Riche Le Vernis (full-size, 59 kr/5 ml)
Nagellack med inbyggt topplack för maximal glans. Finns i 48 härliga färger och har en speciell, rundad borste som gör att ett penseldrag räcker.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tar gärna cremen för långt hår! :D Kan köpa den av dig, kanske?

2012-04-03 @ 13:36:38
Postat av: Nate

Jag fick samma innehåll i min box som du, förutom att jag fick ett grålila, jättetråkigt nagellack. Jag är dock supernöjd med stylingcremen! Alldeles underbar mot frissigt hår. :)

2012-04-12 @ 22:34:41
URL: http://mygiftandmycurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback