Ynklig

       2011-11-10 @ 13:26:27
Jag är så ynklig just nu va. Det är så himla, himla synd om mig. Inte kunnat sova inatt för att jag haft så hög feber. Låg naken utan täcke men höll ändå på att svettas bort. Mysigt va?

Just nu är det lite bättre. Lyckades dessutom få min gamla datorsladd att fungera, woho! Petar jag på den så glappar den dock ur, så kan inte flytta på datorn. Och den står väldigt dumt där den gör..

Gud vad jag babblar. Börjar bli lite rastlös alltså. Hoppas jag blir frisk snaaart.

Vill att Alex ska komma hem och ta hand om mig!



Sjukt äcklig tjej. Det får man vara när man är sjuk!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

krya på dig :*

2011-11-10 @ 15:36:56
Postat av: Sandra

krya på dig!

2011-11-12 @ 10:53:10
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback