Nattuggla

       2011-11-30 @ 00:01:45
Alex har gått och lagt sig, så jag sitter här med TVn på jättelåg volym och alla lampor släckta. Det vore ju skönt med en tvåa. På tal om det fick vi faktiskt en visning på en tvåa, närmare stan och sådär, men tydligen andrahandskontrakt? Visste inte att det fanns på boplats. Kontrakt på två år och det är ju lite surt, man kanske inte alls känner för att flytta då. Dessutom inflyttning typ direkt och det är ju inte så kul att betala dubbla hyror i tre månader.

Sitter här och försöker bestämma mig för om jag ska ta presentkort för 100:- på H&M, GinaTricot, Åhléns eller Cubus. Lutar mot Åhléns för där kan man ju verkligen köpa allt. Älskar Åhléns i Nordstan.

Gud vad jag babblar. Är nog lite trött ändå, sova kanske?



Bra skit!

Kommentarer
Postat av: Linda

Väljer man h&m får man iaf rikspresentkort som gäller på typ alla butiker :)

2011-11-30 @ 01:30:47
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback