Glasögonorm

       2011-11-23 @ 22:27:30
Jag pratade med mamma idag och vi började prata om att jag har dålig syn men att mina gamla glasögon gått sönder. Hon tvingade mig att gå till en optiker. Så det gjorde jag idag, gjorde en synundersökning och testade lite bågar. Fastnade inte direkt för några men hade inte tid att kolla ordentligt, men ska kika mer imorgon och låna hem några bågar.

Tycker det är så himla svårt. Kommer säkert lägga upp bilder här sen och fråga om er åsikt.




Kommer bli ett sånt här litet mongo igen!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Haha, så gollig! <3

2011-11-23 @ 22:31:12
Postat av: Hellolinda

Hahahaha du är så sööööööt!

2011-11-24 @ 10:13:04
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback