Söndag

       2011-05-16 @ 13:17:04
Okej jag tog det inte så himla lugnt sen haha. Jag åkte till pizzerian där Emelie hade sin 20-årsfest. Gött att dricka där man jobbar i vanliga fall, bara skriva upp det och dra av det på lönen sen. Och dessutom få massa gratis också.

Och eftersom att jag kände att jag fått i princip en gratis fylla så följde jag med till Park Lane sen. Det var stört roligt. Helt galet. Vi stannade där till stägning vid 3, chillade igenom stan, hängde runt.. Kom hem runt fem tror jag.

Idag mår jag fan oroväckande bra. Vad är haken lixom? Ska iaf iväg på viktigt informationsmöte på jobbet.. Sist meddelade de att vi kommer ha stängt på måndagar, hoppas det inte är något ännu värre den här gången.


Nyduschad tjej som sitter och väntar på bakfyllan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback