Fina Dagar

       2011-05-15 @ 19:15:37
Jo, igår var jag och Alex på Ikea. Släpade hem tunga möbler. Sen åkte vi in till stan och mötte uppe mamma, pappa, Jessica och Jérémy. Vi åt på Bryggeriet, jag fick in en tårtbit med en såndär sprakande raket på till efterätt. Finaste syster som hade fixat. Dessutom ställde sig ett stort gäng upp och sjöng för mig. Jag blev helt generad!

På kvällen kom det hit lite folk och förfestade och sen bar det av till Jazzhuset för dans och prat och skratt, hade skitroligt.

Idag har jag och Alex bjudit ovanstående på middag hemma hos oss. Lagade vitlöksdoftande fläskfilégryta med fransk senap. Kladdkaka med grädde och hallon till efterrätt. Mumma!

Nu ska jag bara ta det jävligt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback