TabbeN

       2011-03-02 @ 00:43:29
Jag peelade hela kroppen idag eftersom att jag skulle sola solarie, ville få en jämn och fin bränna. Jag tog lite lite lätt med fotfilen på benen, tänkte att man skrubbar ju hårt och länge som fan på fötterna så det kan ju inte vara någon fara.

Ack så fel jag hade. Jag har stora, röda rivsår över hela benen. Ser hemskt ut. Som att en katt använt mig som klösbräda. Jag ber till högre makter att det ska se bättre ut på torsdag, för jag kan fan inte visa mig i bara ben såhär.

Kommentarer
Postat av: Kristina

hhahahahahahaaha, förlåt, men fotfil på benen?! ;D du är så söt, hahaha!

2011-03-02 @ 08:20:19
URL: http://kristinalasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback