Skatteåterbäring

       2011-03-24 @ 11:00:18
Ja jävlar i min lilla låda. Fick gå igen eld och vatten för att fixa e-legitimation så jag kunde logga in på skatteverket. Satt i kö till nordeas kundtjänst i en kvart och så var jag tvungen att springa ut på uteplatsen med dator och telefon och hela köret för jag har ju fan ingen mottagning i lägenheten.

Hur som helst. 14k. Jag får tillbaka 14 000 kronor. Fjortontusen. Heeeeelt sinnessjukt. Det är ju helt galet mycket pengar, vad ska jag göra med alla dem? Ta ledigt hela sommaren? Shit.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ta ordentlig semester i alla fall. För du får väl inte ut semesterpengar? Jag får 13k för fem veckor så det är ju typ samma sak :) Var ledig och lek med mig!

2011-03-24 @ 12:23:17
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback