Semester

       2011-06-13 @ 23:20:18
Jag sitter och längtar mig bort till varmare breddgrader, men vi kan tyvärr inte boka något än. Alex har blivit koordinator och teamleader för ett gäng på jobbet eftersom att den förra har slutat. Det innebär väldigt mycket ansvar och han måste lära upp någon ny innan han kan ta semester. Ingen aning om när det kan bli.

Ledsamt när alla andra hurrar över att de snart ska åka iväg, och att jag dessutom verkligen har pengarna och skulle kunna boka en nu direkt. Men vi kommer säkert också iväg någon gång! Jag kan tänka mig Venedig eller Barcelona.. Mmmm!





Kommentarer
Postat av: MACKAN SRÖ

Yonas lämnar mig på fredag och drar till Grekland. Ska vi dra vi två? ;)

2011-06-14 @ 11:39:44
URL: http://Madge.se
Postat av: Vendela Vedlund

Goddag! vad kul dina poster verkar. kommer definitivt läsa lite mer. (: Ha en kul vardag =P

2011-06-29 @ 04:10:38
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback