Ont

       2011-06-29 @ 20:32:12
Nu har jag kommit hem från min första dag på Scandinavian Photo. Jävlar i min lilla låda vad ont jag har i fötterna. Heeeelt sjukt. Trodde jag stog upp mycket på The Studio, men idag har jag ju utan att överdriva endast suttit ner en halvtimme vid lunchen, alltså sju och en halv timme. Men det har varit kul! Har faktiskt sålt lite.

Annars är jag så trött så jag snart svimmar. Tänkte ta en powernap och sen börja röja i lägenheten som ser ut som ett bombnedslag efter att Alex varit borta några dagar, haha. Men ikväll kommer han hem och jag lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Kristina (Fröken Grön)

Vad bra att du haft kul!! :)

2011-06-29 @ 22:11:59
URL: http://kristinalasan.blogg.se/
Postat av: Linda

Gött att det gick bra! Och nu vet du hur det är för mig haha. Men köp ordentliga skor, asjobbigt annars.

2011-06-29 @ 23:15:06
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback