Livet

       2011-06-09 @ 13:17:39
Kom till Jönköping igår runt 13, mötte upp Marcus och åt sushi. Sen gick vi och kollade på en modevisning på gamla gymnasiet (kändes askonstigt att vara där igen). Chillade runt lite i stan och så åkte jag hem. Senare förfestade vi hos Amanda. Drog till Bongo en stund som var knööökat med folk. Gick ut till Piren, men där var det dött. Gick till O´learys där det var lagom drag. Jag drog en shot och en raspberry daiquiri (sviiiingod! men brain freeze) och blev full. Tog en taxi hem. Mår som jag förtjänar idag.

Lyssnade nyss igenom Coldplays nya låtar och fick ett ryck. Klart som fan jag måste se dem igen. Beställde biljett till WTAI! Yeeeey! Så om 19 dagar står jag där och hoppas och skriker.. Åh.

Ikväll ska jag träffa bästa Stintan. Saknar henne jättemycket!

Livet är bra helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback