Klia, Klia, Klia

       2011-06-19 @ 23:34:13
Den obligatoriska nattuppsättningen. Man ska väl egentligen göra inbakad fläta men jag kan verkligen inte. Det går inte! Så en vanlig bulle fick det bli. Det jobbiga är att det kliar så in i helvete i hårbotten när jag har håret uppsatt, vilket är jobbigt när man ska sova. Kliar mycket annars också. Hoppas det går över om några dagar.

Annars då? Inte mycket, jobbade igår och idag. Beställde hem pizza idag och kollar nu på Million Dollar Baby, sjukt bra film. Ganska rastlös så ska väl sova när filmen är slut.

Haha, märkte just att jag bara haft rosa toppar på mig på de
senaste webcambilderna. Som en annan jävla fjortis.




Kommentarer
Postat av: Deborah

Hur har du fäst håret? :) Limmad träns, microringar, vax, weaving? Är det någon hyfsad enkel metod man kan göra hemma?

2011-06-20 @ 03:26:04
URL: http://deborah.blogg.se/
Postat av: Marina

En helt vanlig fläta ska du ha på natten! En bulle är absolut inte bra. Trasslar det håret sig som sitter intill rötterna är det kört, det blir stooora dreads och du har stor chans att tappa ditt eget hår från rötterna

2011-06-26 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback