Extas

       2011-06-29 @ 00:48:10
Är lite i extas efter Coldplay. Det var så jävla bra. Jag lipade till Fix You, trodde inte jag skulle göra det. Och det var fjärilar och ballonger och fyrverkerier. De spelade de låtarna jag ville höra. Jag såg relativt bra, kunde kanske stått lite längre bak dock. Nä, jag har ingenting att klaga på.

Annars har dagen varit underbar. Började med alkoholförtäring på gräsmattan utanför i några timmar. Sen in och kika lite band. Såg inte så mycket dock, bara The Ark (som var bra) och Glasvegas (helt jävla värdelöst). Halvkollade/lyssnade på Bright Eyes och Brandon Flowers.

Snodde en finfin bild av Nadine. Ååååh, vill se igen, NU!



Kommentarer
Postat av: Kaisa

coldplay var helt jävla magiskt. jag finner inte ord. på riktigt. blir helt glad bara jag tänker på det.

2011-06-30 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback