Jönköping

       2011-07-17 @ 15:04:32
Igår åkte jag till Jönköping. Åkte direkt hem till mamma och pappa som hade grillen på och jag fick ett glas vin i handen. Mycket fint. Sen hämtade Stintan mig, vi åkte hem till henne och gick ut en promenad med katterna och såg på film. Mycket fint det också!

Idag blev det lyxfrukost (i mina mått mätt) och  under dagen har vi varit i full fart med bullbak. Ikväll hoppas jag på att någon vill hitta på något, lite film igen kanske.



Rostade mackor med ost och marmelad. Mmm! Och äggröra. <3

 


Bullarna ligger och myser just nu innan de ska in i ugnen.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Mysiga bullar. Vill också ha :(

2011-07-17 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback