Nys Fräs Host

       2011-01-10 @ 01:51:29
Ja, lite förkyld är jag allt. Jobbigast är näsan som rinner hela tiden. Blev avbokad från jobbet imorgon, vilket nog är lika bra så jag kan ta det lugnt. Var ledig idag också, har inte gjort nååågonting. Det mest ansträngande jag gjort är väl att poppa popcorn.

Annars då? Nä inte mycket. Nu de kommande månaderna kommer jag nästan jobba heltid. Om det fortsätter vara så lugnt med kunder som det varit det senaste så är det inga problem, men om det börjar bli stressigare så kommer jag dö. Men det får det vara värt för jag behöver verkligen pengar.

Annars ser jag mest fram emot Egypten i början av mars.

Om några veckor kommer Nadine och Millan hit också, kommer bli aaaawesome! :*



Fina Nadine och Millan utanför Bongo i sommras. Det var en galen kväll.


Kommentarer
Postat av: nadine

Lääääängtar :*

2011-01-11 @ 21:27:19
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback