Bästa Helgen På Länge

       2011-01-30 @ 17:57:08
Har haft en så himla fin helg med Millan och Nadine. I fredags blev det lite shopping innan vi drog hem till mig och förfestade med Tim, Emelie, Yonas och Marcus. Sen drog vi till Park Lane där det var queer-kväll. Helt galet var det med massa dans och alkohol och halvnakna, dansande män och så blev det efterfesta och ah.. Somnade vid typ sex kanske.

Igår hade vi bakisdagen alabama. Pizza till till middag och på kvällen hyrde vi tre filmer och köpte maaassa godis, chips och läsk. Det var himla mysigt måste jag säga.

Idag har jag jobbat och de har åkt tillbaka till lilla Jönnet. Första timmen ensam hemma var jätteskön men nu börjar jag sakna sällskap igen. Känner mig lite sorglig när jag sitter här i min ensamhet. Tycker lite synd om mig själv.



Jag hade lite diskreta lösögonfransar på mig.


Öh, kommer inte ihåg vart eller när denna bilden togs.
Vi hade iaf köpt likadana skor allihopa, rosaprickiga pumps.


I rest my case.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback