Skitlägenhet

       2011-02-07 @ 19:58:08
Japp, flyttade i lördags. Det gick bra. Det som suger är att jag inte har någon mottagning i min lägenhet eftersom att den ligger en våning ner och har betongväggar. Jag beställde först hemtelefoni och bredband från tele2, men det skulle ta flera veckor innan jag fick det. Tre kunde fixa en billigare lösning med mobilt bredband som jag skulle kunna använda direkt. Det är bara det att det är ju fan ingen mottagning på det heller. Har fått en signal nu så jag sitter helt blixtstilla här. Får panik. Jävla skitlägenhet. Vill gärna ha en lösning med både internet, hemtelefoni och mobiltelefoni också, det brukar ju bli billigast. Får se vad jag kan hitta.

För övrigt kan ni ju glömma att jag orkar läsa igenom 120 blogginlägg. Om ni skrivit något spännande som jag bör veta så berätta det personligen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad har du för bredband i väggen då? Eller är det tele2? För jag har ju comhem direkt i väggen så det flyttades ju över direkt utan problem.. Bara att koppla in själv.

2011-02-07 @ 23:40:41
URL: http://meandrunk.blogg.se/
Postat av: Tele2

Hej Kmulls,



Det är tråkigt att läsa att du saknar mobiltäckning i din nya lägenhet. Eftersom du bor under marken och med betongväggar klarar troligen inte täckningen att tränga igenom väggarna.

Om du inte bor i ett Tele2 hus eller har bredband indraget direkt i lägenheten(brukar stå vid dörrporten) är det i sådana fall eventuellt analog telefoni som vi kan leverera och när det är inkopplat ADSL bredband. Inkoppling av analog telefoni kan ta upp till 3 veckor och leveransen av ADSL tar därefter upp till 4 veckor.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-02-09 @ 12:28:42
Postat av: Sandra

hoppas det löser sig! när får man hälsa på?



och trevligt att tele2 läser din blogg ^__^

2011-02-09 @ 17:47:04
URL: http://sandisue.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha älskar när företag googlar sig själva så mycket :p typ som när mcdonalds styrelse kommenterar min blogg...

2011-02-09 @ 19:48:44
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback