Middag/Spelkväll

       2011-02-20 @ 00:58:22
Jag var hembjuden till...

AAAAAAH JAG HADE JUST VÄRLDENS STARKASTE OCH LÄNGSTA DEJA VU I HELA MITT LIV! Gåshud.

...hur som helst. Till Carmen ikväll. Det bjöds på trerätters middag och så spelade vi charader och "med andra ord", hur trevligt och mysigt som helst! 13 pers var vi, var av bara en inte jobbade på The Studio. Haha. Har sagt det förut men det tål att sägas igen: jag har de finaste kollegorna i världen.

Inga bilder tyvärr. Tänkte lägga upp en cambild på mig i min fina klänning men vafan, 9/10 inlägg innehåller en cambild på mig, någon måtta får det vara.



Ni får den här istället. Jag och Carmen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback