Läget Just Nu

       2011-02-10 @ 14:25:31
Haha, sjukt kul att tele2 kommenterade på förra inlägget. :D Men nu skiter jag i både tele2 och tre, har tecknat bredband, hemtelefoni och TV hos comhem. Får det på måndag. Just nu hänger jag på jobbet trots att jag är ledig för att använda internet, haha. Tragiskt.

Alex åkte idag så jag vill inte åka hem. Har ju inte varit ensam i nya lägenheten än, och eftersom att jag inte har internet eller något där känns det ovärt. Sitta och glo lixom. Ska istället åka hem till Emelie i gamla lägenheten sen och hänga lite.

Annars då? Allt är rörigt som faaaan och jag har fått munsår för att jag stressar sönder. Måste jobba mer för att överleva men blir bara avbokad hela tiden. Jag och Alex kommer förmodligen inte träffas på flera veckor och det gör mig ledsen. Och.. Ja. Usch. Orkar inte.

Hoppas alla mina fina vänner har det bra. Har varit och kommer fortsätta vara lite frånvarande ett tag tills allt lugnar ner sig. Läser fortfarande inga bloggar förresten, ifall ni undrar varför jag inte har koll på vad ni gjort och saker som hänt och så.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad jobbigt med nya lägenheten. Men jag hoppas du trivs annars i den, skulle vara kul att få se lite bilder på den! Hur blir det föresten med egypten-resan? Min brors flickvän skulle nämligen dit men dom avbokade.



Försök att inte stressa sönder dig <3

2011-02-10 @ 16:20:26
URL: http://kristinalasan.blogg.se/
Postat av: Kristina

Svar: Det är nog fint där med! :) Sol får ni ju iaf =)

2011-02-11 @ 08:24:18
URL: http://kristinalasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback