Spindlar

       2011-12-01 @ 17:04:36
Alltså, eftersom att vi bor en trappa ner, vid typ källaren, så dyker det upp spindlar då och då. Det är inte sånadär stora, äckliga källarspindlar (TACK OCH LOV!) utan smalare, med långa ben. Men de är fan inte behagliga ändå. Det satt en på en kontakt som jag skulle dra ur och jag fick panik. Drog fram dammsugaren direkt och sög upp den rackarn! Fortsatte dammsuga och hitta en till.. Nu vågar jag inte dammsuga mer. Jag vet att spindlar är ett tecken på att man har ett välmående hem typ, men de är fan inte mer välkomna för det!



HAHA! När det dök upp en fetingspindel i förra lägenheten utbrast det
panik bland tre tjejer. Dammsög upp den och tejpade igen hela dammsugaren.

Kommentarer
Postat av: Clara Wisth fd. Lennartsson

haha usch hatar spindlar! Äckliga är de.

2011-12-01 @ 22:20:25
URL: http://claraw.devote.se
Postat av: Emelie

Den spindeln vi hade i lägenheten var så sinnessjukt stor. Kom ihåg att jag väckte er morgonen efter med mitt skrik för att det kom en gående i köket. Undra om det var samma som rymt eller en annan.

2011-12-03 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback