Pepp

       2011-12-15 @ 10:03:42
Varit på intervju. Halv nio var jag där. Död. Men det gick bra, var trevligt och jag hoppas att jag får det! Var ju på en intervju i förrgår också, men hoppas mer på det här jobbet. Så, håll alla tummar och tår för mig! Jag verkligen VILL ju jobba, ser fram emot det. Borde inte vara så svårt tycker man.

Senare ska det julbakas med Emelie i hennes nya lya. Ska bli mysigt! Blir klassiska lussekatter och något mer, får se vad det blir. Om det bara skulle kunna sluta regna och istället snöa lite så skulle man komma i rätt stämning också.



Förråd och utedass i Jokkmokk. Okej, riktigt såhär mycket snö behöver det inte vara.
Det var ett jävla helvete att pulsa i snön ut till dasset mitt i natten.

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Hoppas verkligen att du får något av jobben! Hör av dig så fort du vet något :)

2011-12-15 @ 12:01:33
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback