Huvudvärk

       2011-12-05 @ 22:12:10
Fattar verkligen inte varför jag får ont i huvudet ibland när jag tränat. Det är verkligen dunkande huvudvärk också, nästan migrän. Försöker alltid dricka ordentligt.. Kanske borde gå och kolla upp det. Brist på något ämne i kroppen kanske?

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag var inne i stan en sväng, och så lagade vi god mat. Pannbiffar, potatismos, brunsås och lingon. Nomnom!



Här får ni en härlig video som piggar upp i vintermörkret! Älskar Ellen.

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

En vän blandar ut resorb med typ en liter vatten och dricker innan/under träningen, fungerar tydligen bra för henne. Kanske ska testa?

2011-12-06 @ 01:46:09
URL: http://hellolinda.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag hade inte gjort ovanstående. Det kommer ett meddelande från mig till din face snart :)

2011-12-06 @ 13:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback