Förkylning

       2011-12-09 @ 17:29:27
Började skriva ett inlägg imorse som jag sen glömde publicera. Hur som helst har jag dragit på mig en förkylning. Känt av det de senaste dagarna men inte trott att det skulle bli värre. Nu har jag ont i halsen, det trycker i bihålorna och näsan är täppt. Känner mig dock inte hängig, så har jobbat en stund idag ändå.

Nu sitter jag och väntar på att Alex ska komma hem. Vi ska åka till Uddevalla, får skjuts av en kompis till honom som jobbar här men bor där. Som tur är. Hade inte varit kul att åka kollektivt i det här vädret. HELT SJUKT! När jag gick från vagnen innan fick jag ta i med verkligen hela kroppen för att ens komma framåt.

Alex fyller 25 på söndag så imorgon blir det kalas med hela hans släkt. Vi ska äta planka, typ det jag ser fram emot mest, haha! Sen blir det väl utgång för hela slanten. Lär inte blogga i helgen alltså.




En väldigt sliten Camilla, som dessutom behöver en klippning. Glad ändå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

mhmmm, plankaa ^__^ hälsa grattis till alex! pöss

2011-12-10 @ 10:27:09
URL: http://sandisue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback