Fina Saker

       2011-12-08 @ 16:50:26
Jag är så shoppingsugen nu så jag spricker snart. Varit pank alldeles för länge. Har tusen flikar öppna i webbläsaren med massor av fina saker.



LovleyShoes har de snorbilliga skor. De på bilden kostar $ 18.42. Dyr frakt såklart dock.



Etsy finns det mycket fint. Användaren martymagic
har snygga silversmycken.




UncommonGoods har de massor av, ja, ovanliga
prylar. Bra presentsida!




Har tittat efter en nyårsklänning. Kanske för sent
att beställa nu dock? Den här pärlan finns på Nastygal.

Kommentarer
Postat av: Hellolinda

Rätt säker på att det finns liknande klänning hos nelly! Och asos vet jag att det finns hos, så kolla där :)



Skorna däremot var hemska i min mening haha.

2011-12-08 @ 22:44:36
URL: http://hellolinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback