Läget

       2011-08-15 @ 23:39:32
Jag och Alex har precis sett näst sista Harry Potter-filmen. Skönt att vi snart är klara, kämpat oss igenom alla filmer. Himla tråkiga filmer.

Alla runt omkring mig råkar ut för tråkigheter eller har bara negativ energi. Det smittar av sig på mig, inte bra alls. Speciellt inte med tanke på att jag redan är orolig pga jobb och ekonomi.

Försöker iaf ta hand om mig själv mer. Har åter igen börjat ta tag i det här med vikten. Får väl se hur länge det håller. Ska försöka dra ner på rökningen och alkoholen också. Är så himla trött hela tiden, det håller inte.

Men annars flyter la allt på. Jag mår bra over all! Jag har ju trots allt världens finaste pojkvän.




Världens finaste pojkvän säger hejhej!

Kommentarer
Postat av: Kristina (Fröken Grön)

Tack fina Kmulls :) Jag köper det mesta på Yogacenter, men det finns även att köpa på bodystore och liknande webbshoppar! :) Önskar dig lycka till med allt!! Det är inte lätt att ändra sin livsstil och bli av med dåliga vanor, men det klarar ju du! <3

2011-08-16 @ 08:27:49
URL: http://kristinalasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback