Möbler På Ingång

       2011-04-07 @ 10:30:36
Snälla Linda kommer hit strax och ska hänga här tills de kommer och levererar matbordet och stolarna. Eftersom att de inte bär in dem i lägenheten åt en och Alex inte är hemma så ska Linda hjälpa till. Världens bästa!

Det sura är bara att de kan komma precis när som helst, haha. Senast 16 dock.

Mellan 11-14 någon gång så kommer de och inspekterar tapetseringen/målningen också. Och så har jag felanmält mitt telefonjack så kvartersvärden kommer väl någon gång under dagen och tittar på det.

Himla spring här idag!




LL&LC 2004 tror jag.


Kommentarer
Postat av: nadine

Och imon kommer jag och tittar till allting!

2011-04-07 @ 12:24:44
URL: http://nadineappletwig.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, har du lust att betyg sätta eller bara ge en såikt på den nya designen på min blogg? :)

Är designer och säljer designer men vill veta vad folk som läser och inte läser min blogg tycker, vore kul om du kikade och säger vad du tycker! :)

2011-04-07 @ 15:59:33
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback