Gubbero Pizzeria

       2011-04-20 @ 23:37:49
Jaha ja okej, jag har tydligen börjat jobba på pizzerian, haha. Varit där i fem timmar ikväll. Stått i baren, mest tappat upp öl men också testat göra några drinkar. Svarat i telefon, tagit betalt, skött disken. Det har gått.. okej.

Imorgon däremot.. Då blir det hårt. Emelie ska åka iväg och kan inte jobba, och det är påskfest på pizzerian. Så då får jag hoppa in. Det kommer vara smockat med folk och jag kommer ha panik. Ensam i baren.. Fulla stammisar.. Jaja, det kommer säkert gå bra. De har säkert överseende.

Jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer jobba där. Emelie har jobbat där tre dagar i veckan så jag antar att jag tar över det. I sommar behöver han någon sju dagar i veckan så då får jag och en annan tjej dela upp hur vi ska jobba.

Verkar vara ett gött jobb. Sjukt bra att ha på CVt sen också!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

grattis, perfekt ju :D

och lycka till idag, det kommer gå jättebra ska du se!

2011-04-21 @ 08:04:10
Postat av: Kristina

Grattis till nya jobbet! :)

2011-04-21 @ 08:06:32
URL: http://kristinalasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback