Gårdagen

       2010-09-22 @ 12:21:36
Jag trillade inte på catwalken trots att jag gick i skyhöga klackar. Det var en helt awesome dag, hade skitkul. Mycket trevligt folk, fick god mat, kände mig snygg i min fantastiska make.. Lägger upp några bilder här, men de flesta kommer upp på fejjan.


Håret halvklart, sminkning påbörjad.


Borde alltid ha lösögonfransar på mig.


Heelsen som dödade mig.


Typ godaste mackan ever fick vi.


Snyggingar. Här har inte jag fått på mig smycken och Marcus blev klippt
senare, uppe på scenen.


Tanken är ju att luggen ska ligga rakt ner, som en hellugg,
men jag vet inte om jag pallar ha den i ögonen. Så jag kör snedlugg.
Det ljusa är två olika nyanser, en bronsig hallonlaxrosa, och en typ guldblond.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback