Finbesök

       2010-09-17 @ 17:02:33
Jo jag har ju som sagt haft besök av Frida. I onsdags blev det utgång. Eller, vi hade en asnajs förfest här, drog in till stan och hann vara på Cicero i en halvtimme innan de stängde och sen åkte jag och Frida hem och badade badkar. Myyyys.

Igår så var det filmkväll här med massa gött folk och massa gött götta. Smala Sussie och Wall-E såg vi.

Idag har Frida åkt hem och jag tänkte åka och simma och fixa massa, innan vi förmodligen ska ut ikväll. Men jag upptäckte att vi har en lite förvirrad katt här hemma som har kissat i massa väskor och på massa kläder i mitt rum så jag har spenderat de senaste två timmarna med att moppa golvet och handtvätta väskor och plocka upp från golvet. Nu är jag helt slut och ska nog sova en timme eller två.

Bilder finns på fejjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback